picnic och påskmiddag

Igår var jag och bejbi på picnic vid svartegöl.
Vi pussades och drack Päron Mer och åt kakor.
Blev inte så lång picnic för det var ändå lite kyligt i luften
Men det var så mysigt, han är bäst min bejbi <3

Vid sex kom jag upp till Caroline och Anders för påskmiddag/födelsedagsfest för Kimpan.
Tydligen så började middagen vid fem men ja hade hört en aning fel eller nått :p
Men jag fick förrätt och grejer iaf :)
Sen kom lillasyster oxå  och vi förfestade en stund innan vi tog tåget till kalmar.
(Vi hade tur och slapp betala på tåget)

Inne i kalmar gick vi upp en stund till Amper och sen mötte vi bejbi och Andreas på stan.
Det blev km och the rock, och sen blev det mat på corner.
Iaf var det en trevligt kväll trotts full pojkvän :p

PussPuss

Picnic pussades gjorde vi iaf :)


Födelsedagsbarnet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0