Lördagen

Jag har varit lite dålig på att blogga i helgen.
Men ibland är det endel andra saker man faktiskt prioriterar.
Men jag lovar att skärpa mej.

Jag antar att alla är väldigt nyfikna på hur det gick när jag skulle golfa.
Kan jue säga att det var ganska kul att slå, men jag hatar att putta.
Det är ungefär lika värdelöst som på wiigolf.
Efter golfandet kom Marie till oss.
Vi fixade oss och dreglade när killarna utanför spelade fotboll.
Sen åkte vi och hämtade kinamat (som bejbi bjöd på) och åkte hem till Andreas och åt.

Sen drog vi vidare på förfest hos papa och när vi varit där en stund följde vi med till en annan fest en stund innan det blev olearys. Jag var inte ens tjurig på hela kvällen.
Vi blev sen bjudna på efterfest hos Andreas, Pojkarna fick whiskey och Sandra fick mjölkdrinkar.
Vi stt på balkongen med massa värmeljus och det var så mysigt.

Sen tog vi taxi hem och sov.
Marie och Kim på soffan,
Jogn på liggunderlag och sovsäck på golvet
och jag och bejbi i sängen.

Tack alla för en mysig kväll.
PUSS

Såhär ser det föresten ut när världens bästa golfare spelar golf :p



Kommentarer
Postat av: ronja

sexig golfare;)

2009-04-27 @ 20:47:23
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: ronja

sexig golfare;)

2009-04-27 @ 20:47:38
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0