Kebab

Nu ska jag snart laga kebab med pitabröd.
Bejbi slutar innebandyn vid åtta så det blir nog lagom att jag börjar fixa då kan jag tänka mej.
Ska bli sååå gott med mat :)

Imorgon kommer min Joss på besök, sen ska jag luncha med mormorn och sen ska jag köpa skor med lillasystern.
Iofs såg jag ett par skor vid skoaffären på maxi som jag vill ha men jag ska kolla på stan innan jag bestämmer mej.
Och på fredag kommer storebrossan och leker med mej.
Vi ska testa nya kaffebryggaren nämligen :p

Näe börja med maten var det väl dags att göra nu då :)

Pussar och Kramar

Kommentarer
Postat av: "I"

mmm tack för maten älsklingen!

2009-04-15 @ 20:36:48
Postat av: Andreas

Varsågod!

2009-04-15 @ 21:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0