Inga bilder

Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på bloggen men det verkar som bejbi har tappat bort sin kamera lr nått.
Typiskt :p

Iaf har vi varit på promenad med Dixie (hon har äntligen kommit hem) och nu är bejbi och spelar fotbollsmatch medans jag ligger i sängen å äter det sista påskgodiset ur mitt påskägg :p
Vi har haft tävling idag om vem som kunde flest ord som började på påsk. Jag böver väl egentligen inte ens nämna att jag vann. Vi vet jue alla att jag är bäst i världen. (även utan piercing och stora bröst)

Funderar på att sätta på en film antingen Australia eller Linas kvällsbok :)
Men först ska jag kolla om det är något på tv som är värt att titta på!

PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0