Björn

Igår var jag som sagt hos Joss.
Vi rökte massa cigg och uppdaterade varandra i allt som hänt i våra liv.
Tyvärr var det inte så mkt :p
Iaf har hon och Kim ansvaret för att valboorg blir bra.
Tur att jag litar på dom :)

Vi var och hälsade på Linn och Malin var också där.
Mysigt och träffa dom en liten stund.
Sen åkte jag och Joss hem till henne och drack lite vinoch när Caroline kommit hem gick vi och besökte henne och Anders en timme.
Bejbi sa att han skulle städa tills jag kom hem, men jag lovar att man inte ser någon skillnad.
Ajja man ska inte lita på att killar gör nått sånt.

Idag hade jag tänkt umgås med lillasyster så jag hoppas hon hör av sej under dagen.

Föresten sa bejbi att Björn Rosenström spelar på Sandra på Lördag.
Jag behöver någon som vill gå med mej för bejbi ville inte..

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0