2008-09-23

Var i Skåne över helgen.

I torsadg åkte jag till Natta. Vi gick på systemet och uppdaterade varandra om allt som hänt. Sen blev vi fulla och satt ute på balkongen å söp å sjöng till typ fyra på morgonen.

Fredagen: vi var och åt pizza och sen gick vi hem till Nattis å tittade på film. Jag tror alla var hyfsat bakis. Sen tog jag tåget till Lund och där mötte Krille mej. Vi spelade tv-spel typ hela dan å sen gick vi ut å åt. Sen var vi och hyrde film å åt godis och sen sov vi. Mysigt å slippa sova ensam :)

Lördag: Gick upp å åt frukost på mcD. Sen var det meningen att jag skulle åka tillbaka till Malmö å festa men istället så bestämde jag mej för att stanna i Lund. Jag hade inte tänkt på att systemet stängde vid tre å gå på fest utan dricka känns inte lite tattigt. Iaf så skulle det vara korridorsfest där Krille bor så Krille var å hämtade en flaska vin till mej. Iaf var det trevligt. Krilles pappa å hans brossa plus han brossas tjej kom förbi. Dom var mkt gulliga! Frågade om jag hade tänkt flytta till Lund å sånna saker! haha. Lite pinsamt var det när folk frågade om jag var Krilles flickvän. Lätt å svara liksom.. Näe men vi har bara träffast två gånger innan :P haha

Söndag: Krille var jätte bakis å jag var var typ piggast i världen. Iaf så lät jag han sova en timme medans jag tv-spel nördade mej.. Sen var jag tvungen å väcka honom. Tror Krille tyckte jag var lite jobbig som kräver uppmärksamhet hela tiden :P men sån är jag :P Iaf gick vi ner till stan å åt frukost. Världens godaste mackor å sen gick vi hem å va lata ty hela dan. Iaf så gick vi på bio på kvällen och var å åt på mcD. Sen gick vi hem å tittade på film (jag sov typ hela filmen) men Krille väckte mej hela tiden :P

Måndag: ´Krille sov länge som vanligt. Jag spelade tv-spel :P Sen var vi å köpte frukost å sen drog vi hem så Krille kunde plugga. Han vart inte speciellt bra på å plugga utan gjorde typ allt annat utom å kolla i sina böcker :P
Sen gick vi en promenad å titta lite i Lund å sen var det dags å gå hem å packa. Trodde vi skulle hinna köpa Pizza men det gjorde vi inte. Fick ganska brottom till stationen å det var liksom nästan som om man var ledsen att man inte missade tåget. Hade gärna stannat där lite längre :P
Iaf så bestämde vi att jag skulle åka ner nästa helg igen. För att sen så är han borta i två helger.

Näe men det var typ världens mysigaste helg! Å han är världens sötaste!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Amila

<3<3<3<3<3<3<3

2008-10-05 @ 20:54:30
URL: http://alima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0