2008-09-03

Aha nu var det dags å skriva nått igen. Jag vet att jag borde göra det oftare men i mitt händelselösa liv så finns det inte särskilt mkt att skriva om.


Kan jue börja med på berätta vad jag gjorde i helgen :P
I fredags började kvällen med att fixa sej, sen hem till malin. Hon var självklart inte klar (det är malin vi snackar om) :P så efter att hon äntligen blivit lite halv nöjd med håret fick vi springa till bussen. Vi hann med den iaf.. satt på bussen och drack lite vin innan vi kom fram till tegelviken där vi skulle av. Vi hade ingen aning om vart Oskar (som vi skulle på förfest hos) bodde. Ädå har jag varit där flera gånger innan. MEn mitt lokal sinne är inte det bästa :P med det vidase se att till å med oskar var lite förvirrad över vart han bodde för han hade gett oss fel nummer på huset.
Efter mkt om å men så kom vi iaf fram till Oskis. Det första vi gjorde va att gå på toaletten så malin kunde fixa sitt hår igen :P
´Sen tvingade vi folk att lyssna på Bag in da box :) Det var iaf en mkt trevlig förfest men runt elva fixade vi (våran dj) svarttaxi ner till vallen. Vi gick in och tog stämpel och sen gick vi och åt kebebtallrik! Bästa på hela kvällen tror jag :P näe men sen gick vi tll vallen å dansade hela kvällen :) sen fick vi vänta på en buss i typ en timme innan v kunde åka hem. det var segt. Men annars vart det en mkt trevlig kväll :)

I lördags så började kvällen med att fixa sej hos Josse. Vi skulle vara på förfest hos Vlada vid sju men vi blev något (en och en halv timme) sena. Sen hämtade vi Linn å Emma och sen gick vi upp till Vlada. Han hade varit jätte gullig och köpt black tower och smirnoff ice till oss! En kille som jag träffade på finlandsbåten ringde och vi bestämdeatt han och hans gäng skulle komma och festa med oss någon helg. Det var trevligt.
Vid tjugo i elva tog vi tåget till vallen. Det var kul. Josse raggade som vanligt på palacemannen och Vlada var jätte snäll och bjöd oss på massa dricka :)
Träffade faktiskt en kille som jag ska på dejt med idag. Jag är faktiskt ganska nervös. Men det får gå som det går :P problemet är väl att jag inte är så bra med det där och dejta. Men jag antar att det är sånt man måste lära sej.

Iaf så måste jag snart börja städa lite i lägenheten om det blir så att han kommer med upp sen. Det ser ut som ett bombnedslag här just nu.. så det kommer nog ta sin lilla stund och städa :P

kanske uppdaterar ikväll å säger hur det gick. Men antagligen kommer jag glömma de :P haha
PussPuss

jag å min maalin

oskisparty :Pvar är boxen :P

Jag å Joss

joss och Vlada

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

jasså du har blogg du med :)



haha mjo de kanske han är.. haha.. men inget o göra nåt åt :P



2008-09-03 @ 13:25:34
Postat av: maalin

förstår verkligen inte vad du pratar om me mig o mitt hår ??? (no idea) hehe!!!!

2008-09-25 @ 13:40:19
URL: http://maliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0