2008-09-07

Det var faktiskt trevligt i fredags. Men det kändes typ som vi åkte dit och sen var det dags att åka hem med en gång. Iaf var jag ganska mkt mer full än vad jag tänk bli. Jag var värdelös och dum också. Men det är så himla typiskt mej. Så fort jag har fått lite i mej så blir jag en sån värdelös människa. Jag förstår verkligen inte de.

Igår var jag bakis hela dan, orkade ingenting. Vid åtta kom iaf Yohana och Daniel och hämtade mej (dom hade väl tröttnat på att vänta) Jag hade redan vid sex sagt till dom att jag skulle komma. Vii Åkte iaf hem till dom och spelade nintendo wii. Dom små sötnosarna bjöd på glass å va såå gulliga. Sen kom min Joss å hämtade mej och så följde jag med henne hem och sov hos dom. Så mysigt att slippa sova själv. Iofs hade jag inte gjort det natten innan heller men det behöver vi jue inte låtsas om.

På fredag kommer det en kille till mej ifrån gävle som jag träffade på finlandsfärjan. Han kommer med en kompis för att se hur kul det är att festa i kalmar. Problemet är nog bara att jag kan ha överdrivit lite om roligheten när jag träffade han på båten. Trodde liksom aldrig att dom skulle komma ner och hälsa på utan att det bara var fyllesnack. Men tydligen inte. A vi får väl se vad jag ska underhålla dom med.. hmmm.. ajja löser sej väl alltid!

Idag ska jag slappa hela dan. Det är det bästa med söndagar. Då får man sitta å göra ingenting hela dan utan att man känner sej dålig! Det är därför ja faktiskt gillar söndagar :D:D

PussPuss


kvällen började iaf hyfsat seriöst                                                                            
sen spårade det ut lite tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0