2008-09-04

Antar att jag fick värsta dissen iaf :P Det var han som sa att han ville ses igen och det var han som sa att vi skulle höras idag.. ajja what ever.. Inget å hänga upp dej på.. Fast jag gillar inte det där med å få dissen. Det stör mej :P

Idag har jag varit på ikea med min mamma, Emma d och lilla wilma.. Köpte typ inget.. en blomma å lite ljus. Åt köttbullar på ikea som vanligt :P

Skulle träffat min josse idag men det blev inte av.. tror inte vi har träffats på typ 3 dagar nu.. känns skumt.. vi brukar jue liksom sitta ihop typ.

Jag tror iaf min Malin kommer och röker med mej snart. Bra för jag behöver snacka av mej lite med någon.. Man blir cp annars :P

A men det var nog allt.. Jag sitta och störa mej lite över dissen sen ska jag förhoppningsvis röka med MAlin å sen är det dags för sängen (soffan). Jag sover nämligen inte i sängen eftersom det känns så ensamt å ligga i den själv..  Så soffan är min sovplats dom hnärmaste åren tills jag hittar nån som står ut med mej, (och som jag står ut med)

Pusspuss

Jag                                      Maalin                                  Joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0