2008-10-15

Chocken börjag lägga sej..
Det är fortfarande jobbigt men jag kan jue ändå inte göra något åt saken..
Så nu ska jag istället ägna mej åt nått bättre än å deppa över honom.
Tycker fortfarande att det är hemskt att han flyttade bara så där..
Men sånt är livet.

Igår färgade jag håret svart. Vet inte om jag ångrar mej eller inte..
Men skit samma. Det kan jue va kul å byta hårfärg ibland :P
Josse å Malin sa att det var fint.
Jocke sa att det var finare innan..
Fast jag ska nog lyssna på Joakim..
Han brukar jue vara ärligheten själv, josse å Malin är för snälla för å va ärliga tror jag :P

Idag har Pierre sminkat Dixie, bara för att ge igen för jag lät Wilma sminka sej.
Jag träffade en gubbe på stan som frågade vad som hänt med henne.
Jag sa att det var nån dum jävelsom målat henne på huvudet :P
(förlåt morbror)

helgen ska ägnas åt supande.. Allt känns bättre när man har lite sprit i kroppen :P

Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0