2008-10-10

Kom precis hem till min morbror efter att han hämtat kusinen ifrån dagis.
Eftersom hon inte hade någon vagn där så fick jag dra en tom vagn ifrån stan till dagis. '¨
Till påköpet hade jag lånat morbrors 20 storlekar förstora jacka..
Så där gick jag med en tom vagn å eftersom jackan va så stor såg mina ben ut som två pinnar :P
Måste ha sett ganska roligt ut.

Iaf så blev Wilma glad när det var "jajja" som kom å hämtade henne å vi såg många bil och många buss på vägen hem ifrån dagis.. Nu siter Wilma å äter glass.. Hon är söötast!

Annars har det väl inte hänt speciellt i veckan. Va i lund en runda å hälsade på Krille, har hängt med josse som vanligt å spelat tv-spel med joakim..

Nu ska jag snart bege mej till systemet och inhandla helgens dos av alkohol för mina sista pengar. Sen blir det att tigga pengar av pappsen :P
Får se vad som händerf ikväll.. om det blir 29 kanske :P eller om det bara blir lite vin framför tven :P

Pussåpuss

wilma hälsar:
0088
ä.,m,mbfvvxzczZ565558744-BN CFV
255KJ.Zaxzdqzxdc -_

01



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0