Ingen lillasyster ingen Jul

Jag är förskyld.. Det är jobbigt å äckligt.. 
Jag nyser, snorar, hostar å mår allmänt kasst.. Men jag vill ändå göra nått kul liksom.
Men eftersom jag igår va lite febersnurrig så bestämde jag mej för att åka hem till mamma.. Det ångrar jag lite nu..
Inte för att min mamma inte är  världens gulligaste, för det är hon. 
Utan bara för man inte är hemma är det massa folk som hör av sej å ska festa.
När man är hemma så händer det ingenting men så fort man lämnar stan så ska alla göra nått kul.
Och sitter man 10 mil hemifrån och inte har nått körkort så får manskylla sej själv.

Nästa helg ska det festas iaf. Det har jag å Virro bestämt!

Dgen har bestått av att snora ikapp med mamma, datanörda sej, äta godis och titta på tv samtidigt som man trängs med 4 odjur i soffan. En vit helg asså. Det är nog min första vita helg på ett år eller nått. Så jag antar att den var välbehövlig :P
Imorgon ska vi gå på julskylting i Tingryd och baka pepperkakor. Jag behöver komma i julstäming.

Men det blir ingen äkta julstäming förren lilla systern kommer hem. Hon är en sån galning som börjar lyssna på julmusik i september å planerar julklapparna månader före alla andra.
Men vi ska hämta henne om två veckor å sen kommer julpyntet komma fram hemma, julmusik å spelas å pepparkakshus att fixas. Sen kan  julen komma. Saknar min syster så mkt. Ska bli underbart å ha henne hemma igen :D

Nu ska jag fortsätta titta på tv å trngas med The Dogs i soffan
Puss å Kram

Kommentarer
Postat av: Jessica Fransén

Pepparkakshuset kommer bli jätte fint, de finaste vi någonsin gjort!! Sen kommer väl Dixie att förstöra det, men det är sånt man får räkna med antar jag :) saknar dig också, men älskar dig ännu mer <3

2008-11-29 @ 22:51:49
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0