Toffifee å chokladkalendrar

Nu sitter jag hemma hos morbror pierre å datanördar mej på msn.
Samtidigt äter jag super goda toffifee som jag tjatade till mej av mamma i affären.
 Mamma köpte samtidigt varsin choklandkalender till mej och Josse men jag glömde ge Josse sin.
Tyvärr är jag en sån människa utan självkontroll. Blir jag lite godis sugen en dag sliter jag upp varenda lucka
och trycker i mej choklad. Det är lika dant varenda år. Även om jag tänker att det här året ska jag skärpa mej,
mwn det går liksom inte. Jag är värdelös på sånt!

Håller på att ladda ner moulin rouge. Hat aldrig varit med om att det har tagit så lång tid att ladda ner en film.
Jag har hållt på i två dagar å förtillfället så har jag fått ner 59,5 % Så jag kan jue drömma om att se sen ikväll iaf.
Fan va ska jag då titta på mama mia för tredje gånge. så bra är den likom inte ens.

Näe nu ska jag sätta på tv å hoppas på att det är nått man kan titta på. Fan nu kom jagpå att jag missat greys anatomi igen. JAg är sååå dålig på å följa serier.

Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Jessica Fransén

Köpte hon ingen åt mig?! :( nu blir jag juh ledsen

2008-11-13 @ 13:02:40
URL: http://anewworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0