prickigkorv face

Nu ska kag gå å tvätta bort sminket å sen sova. Ska aldrig mer låta bli de eftersm att jag ser ut som en prickigkorv i annsiktet för jag inte gjorde de igår.

Blir ingen film ikväll eftersom moulin rouge fortfarande ínte är hemma. Sån tid det kan ta när man har så dåligt internet :P

Idag har jag annars hälsat på josse å sen passat Lucas medans hon å Malin va på öppet hus på Åkrahäll. Lucas är så mysig. Borde inte träffa barn överhuvudtaget. Jag blir så sugen på ett eget. Men det går jue inte utan pengar. Men jag önskar det gick!

Imorgon blir det iaf tjejmiddag hos Caroline :P ska bli såå gott med riktig mat. Har levt på mackor ett tag å eftersom jag inte heter Josefine så blir det inte så bra :P

Nehe Puss å Godnatt

Kommentarer
Postat av: TucciT - Svar på kommentar

Tack tjejen... jao dee inte kul iaf.. ås trött på de..

2008-11-14 @ 11:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0