Dejt och annat

Det är en himla massa i mitt liv som är jobbigt just nu.. Men jag väljer attint skriva om de.. Det bli inget bättre av det iaf.. Istället tänker jag skriva om allt som trots allt är bra!

Malin å jag hade dejt idag. Det var romantiskt med massa godis å vårat favorit program: Våra bästa år! Vi åt alla godisar utom dom svarta.. Men Lucas var snabb å kasta ut som på golvet å lite varstanns i lägenheten :P
Tack för en dejt som inte krävde att man funderade över sex på första dejten, på om man var snygg eller tillräckligt trevlig :P Man kunde liksom vara sej själv. Å det är väl så en bra dejt ska vara :D

Sen har jag träffat min lilla söta mamma idag. Ibland är hos faktiskt så färstående å snäll så an börjat gråta. Hon är ändå den bästa mamman man kan ha. Även om vi har olika åsikter om mkt!

Sen träffade jag min Joss.. Å till henne behöver man inte säga nått.. Hon vet hur man känner iaf. Det är det som är underbart med henne. Hon är min andra hälft, på nått sett kan hon se på mej hur jag mår utan att jag behöver säga nått.. Hon vet hur hon ska göra för att allt ska bli bra bara genom att titta på en! Vet fan inte hur jag ska klara mej igenom det här men med dej vid min sida så går de! För du gör mej stark! 

Nu sitter vi och lanar :P Eller iaf så sitter vi och datanördar oss med varsin dator.. Å hennes nya katt springer omkring å har lite halv damp..

Tror ja ska börja uppdatera min blogg lite oftare än en gång i månaden. Det är ganska skönt att skriva även om det är om ingenting :P Men nu har jag sagt ingenting klart för den här gången.

GODNATT (eller nått)


Jag å min dejt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0