Besök hos mormorn å morfarn

Idag är jag och hälsar på mormorn och morfarn. Kom hit typ halv nio och sen sov jag mestadels av dan. Så skönt det är att få sova ut ibland, å det finns ingen annanstanns som jag sover så bra som jag gör här. Jag känner mej helt utvilad och det är underbart!

Efter min långa tupplur har jag tagit ett långt bad, rakat benen å sånt, plockat ögenbrynen, å fixat till mej ordentligt :)
Jag har även haft lite nödvändiga disskutioner mer mormor å ätit frukost två gånger.
Sen ska vi äta middag och sen sa jag åka hem, träffa Yohana en stund förhoppningsvis, å sen tänkte jag hänga med min Joss (om du har tid?)

Imorgon är det dags att ta tag i alla bekymmer. Men idag tänker jag njuta av att inte tänka på dom alls.

Puss å love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0