2008-07-17

Idag har jag varit super duktig och städat iaf halva min lägenhet. Eftersom det verkligen såg katasrof ut så tog det sina timmar. Nu känner jag mej så himla nöjd med mej själv. Gillar inte å städa å eftersom jag aldrig är hemma så känns det helt onödigt å göra de. Men om man nu skulle få besök någon gång så är det jue inte lite pinsamt när det såg ut som det gjorde.

Annars så har jag varit hemma hos Joss idag som vanligt. Kollat på ytterligare några avsnitt av OC. Jag gillade inte serien särskilt mkt innan men efter att sett allt ifrån början är jag helt fast. Det är heeelt underbart! Man kan liksom inte låta bli att leva sej in i serien. Man innbillar sej typ att man känner allihop :P

Nu håller Caroline på att hjälpa Josse att sätta upp nya gardiner.. mkt underhållande får man säga :P Sen ska vi gå hem till Limpan å hälsa på henne en stund. Kan jue va kul å se hur det går för henne med allt :P

På lördag är det plannerad utgång med Linn å Malin. Har till å med redan bestämt vad jag ska ha på mej, å Linn ska köpa på sysytemat så allt är fixat å klart :D det är inte ofta vi är sähär väl förberedda för fest

Nu ska jag gå och köpa bröd så stackars Josse inte dör. Eftersom hon är typ beroende av mackor så blir det jobbigt för henne när vi inte har nått bröd hemma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0