Första inlägget

Jag tänkte försöka å skriva en blogg jag med, eftersom alla andra nu gör de. :P

Idag har jag umgåtts med min Josse, som vanligt med andra ord! Jag bor hos henne denna veckan när hennes Joakim är i stockholm. Det är skönt å bo ihop med någon, det är så himla ensam å bo själv. Det är fan värdelöst! Men denna veckan har jag jue iaf någon att dela vardagen med! Aa iaf så har vi typ inte gjort någonting.. Kollat på första säsongen av OC och ätit. Jag lagade faktiskt mat å det var inte så äckligt som jag trodde att det skulle bli. Jag är ingen mästare på att laga mat annars. Men den här gången blev det ätbart.

Sen har Malin och söt Lucas varit här och hälsat på! Känns så bra att vi är vänner igen hon och jag. Hon är underbar och jag ska aldrig mer göra nått som riskerar våran vänskap! Det var så jävla onödigt alltihop! Men det är jue tyvärr inget jag kan ändra på nu iaf..

Igår var jag på tjejmiddag hos Linn. Det var mysigt. Mat å vin å trevligt sällskap, det är liksom aldrig fel! Men ikväll blir det nog mer OC och sova tidigt! Även om jag slutar vid tolv imorgon så är det jobbigt å gå upp vid sex för att hinna till jobbet i tid. Jag kommer aldrig vänja mej vid å gå upp tidigt.. Det går liksom bara inte! Det är helt enkelt det jobbigaste som finns att gå upp tidigt och det kommer alltid vara det jobbigaste som finns!

näe nu ska jag ta och göra något vettigare av min tid än att sitta här :P
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0