2008-07-21

Helgen har varit rätt bra. I fredags festade jag med Maalin. Vi var på ett mkt pinsamt ställe :P men det var rätt kul iaf faktiskt. Sen var vi på efterfest i typ 10 minuter innan va var tvungna att springa hem.

I lördags var vi på vallen. Det var också hyfsat kul. Förutom att jag bryr mej alldeles för mkt om saker som jag egentligen inte har med att göra längre. Men det är väl sån jag är antar jag. Sen var vi på efterfest i Nybro. Jag blir så skum när jag är deppig. Tror liksom att man kan göra dumma saker och att det kommer kännas bättre för en. Det gör det jue aldrig och det borde jag ha lärt mej vid det här laget, men det har jag jue tydligen inte.

Igår var jag hos min pappa och åt massa mat. Sen tillbringade jag å Josse kvällen i sängen. Med att titta på OC kanske jag ska tillägga så folk inte får massa konstiga bilder i huvudet :P

Jag är ledig idag också. Det är såå skönt, jag ska träffa Linn snart å ta en fika var planen! Ska bara orka göra mej iordning först.

I'm sorry that I ever let you go! så enkelt är de!

pusspuss/
Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0