Hemma igen

Nu är vi hemma ifrån stockholm.
Gårdagen var sjukt trevlig.
Va med Marié å vi var på förfest hos hennes killkompisar.
Jätte trevliga killar faktiskt.
Så efter vi vart ute drog vi på förfest hos den ena killen Anderas.
Där blev det singstar å massa sprit :p.
Jag klarade mej till och med utan och kräkas.
Vid halv nio skule jag va vid vårat hotell
så mina nya kompisar Anderas och Patrik följde mej hela vägen.
Så himla gulliga..
Så jag gick med två killar, en i varje hand.
Funderar lite på att åka upp till nyår.
Eftersom alla andra ändå ska dra liksom
Ajja vi får väl se vad som händer :)

Iaf så har jag glömt mitt smink, mina stövlar och mina nycklar i stockholm..
Väldigt, väldigt irriterande faktiskt!
Nu har jag ingenstanns å bo liksom :p

Det bästa är iaf att min lillasyster har kommit hem :D
Shes the worlds greatest fast hon säger att jag är lik Snape i harrypotter.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0