Hemma

Jag är hemma nu.
Eller hemma hos josse.
Det är skönt.
Fast Josse eller mest Emma sitter å tjatar om att jag måste ta tag i mitt liv.
Å jag vet att jag måste, men jag är så omotiverad att göra något alls överhuvudtaget.
Å ja jag vet, jag är dålig å jag ska skärpa mej.
Men det svåra för mej är att ta tag i saker.
Hur svårt kan det va?
Inte svårt alls egentligen..
Men för Sandra, som inte har ett mål i livet överhuvudtaget är det ändå svårt.
Cpcp Sandra..

Iaf så är det väldigt skönt att vara hemma.
Fast iofs var det skönt att va i skogen.
Sova, äta och låta bli å duscha i fyra dagar.
Men jag har duschat idag.
Så ingen behöver vara rädd för att jag luktar :P

Annars så är jag allmänt deprimerad.
Antar att det har men vissa omständigheter att göra.
Men jag försöker bita ihop å försöka vara glad.
Jag har iaf inte gråtit på tre dagar, det är alltid nått.
Det känns tomt i mej, helt tomt.

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0