2008-08-20

Har varit å hälsat på min lillasyster i helgen. Så underbart att se henne igen! Vi åkte i onsdags.. Jag, mamma, mormor å en av mina kusiner. Trodde fan båtresan skulle va värdelös eftersom jag inte diretkt hade några å festa med. Men jag träffade några väldigt trevliga killar som jag fick umgås med :P Det var skit kul.. å en av dom va till å med mkt söt :) synd att han inte bor lite närmare bara!

I torsdags kom vi fram till min syster! Hon mötte oss vid båten å va sååå söt som bara hon kan va! Vi shoppade å bara umgicks. I fredags var jag å lillasyster ute å festade! Jag träffade en kille som var snäll å bjöd oss hela kvällen :P sen på lördagsen var det dags å ta båten hem. Var så hemskt å åka hem utan att ha syster med sej! Fattar inte att hon ska komma hem förren om typ ett år! Jag å josse ska iaf åka och hälsa på henne snart! så jag behöver inte längta så länge!

Funderara på att åka och hälsa på Emma i helgen. är helt sjukt att hon har flyttat ifrån mej hon också.. Vill jue att alla ska vara hos mej liksom!

har så mkt å tänka på just nu.. jag är fan 22 år och har inte gjort nått vettigt med mitt liv! Jag vet liksom inte ens vad jag vill göra, men det är väl dags och ta tag i det där snart.. snart är man 30 och har fortfarande inte gjort någonting vettigt. därför är det dags att skärpa sej nu! Innan halva liver har gått..

ajja pusså hejdå

älskar dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0