Nyår

Nytt år nya tag?
Kan jue försöka börja blogga lite mer iaf i början av året.

Nyår var hemskt trevligt!
Vi var hemma hos Amper och John och åt trerätters middag som bestod av:
 
vitlöksbröd, aoli och tomatsallad till förrätt

Oxfile, potatisgratäng och grönsaker till huvudrätt

Cheesecake, (ingemar säger att det var glasstårta) till efterrätt

Sen drack vi vin, och jag blev ilurad massa annat greje
Jag lipade i ca en kvart vid tolvslaget men det gick över
Vid tre försökte vi få en taxi men det fick vi inte så men hjälp av Pär vinglade jag hem, Inge fick komma och byta av Pär vid slutet av rundan :)
Sen kom vi hem och jag skulle käka tacosrester.
Ramlade på nått sätt och har fått ett blåmärke över halva ryggen :p
Åt tacosen i sängen och tappade hälften över min nya klänning.
Sen sov jag :p


EssesEmelie, Lillasyster och Pär


Anders och Johan


Jag


Johanna, Johan, Tobbe


Virro och Emelie


Kim, Malin, Johanna och Johan


Jag och bejbi


Virro och Elle


Mange och Peter


Peter, Tobbe, John


Mitt blåmärke får avsluta bilderna tror jag :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0