13/1 2011

Har varit dålig på att blogga i veckan, som vanligt..
Men iaf..
Har spenderat veckan med att inte göra något, vad har hänt med bokningar?
Det jag gjort är typ att kolla ikapp på fjärde säsongen av Gossip Girl. Bästa serien typ :)
Annars har jag städat lite, nördat mej med att spela Diablo 2 med bejbi och kikat på lite hemska filmer.

Jag har varit på stan med Marie en runda också och shoppat bejbis födelsedagspresenter och en två årspresent jag slösat lite tid på att fixa med.

Idag har jag varit hos mormor och morfar. Min lilla mamma och min lilla syrra har också varit där så det har varit mysigt!

Nu ska jag lägga mej i soffan och läsa en bok jag fått av mormor medans jag väntar på att bejbi ska komma hem.
Han är på stan och kikar handboll med Mr Scheffel :)

Puss


Min fina underbara syster som jag äslskar mest av allt<3


Kommentarer
Postat av: Esse vattenmelon

Du är också underbar <3 :)

2011-01-14 @ 10:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0