hejhejjjhej

Idag funderade jag lite på att ta bort bloggen och börja skriva på en ny.
Tänkte att man kanske blir lite mer sugen på att skriva när man har nått nytt att skriva på.
Men jag kan väl lika väl fortsätta skriva på denna bloggen, blir nog inte så stor skillnad i det stora hela.
Så..

Hej!
Efter att varit sjuk i nästan en vecka så börjar jag äntligen känna mej lite bättre!
Igår orkade jag till och med palla mej upp ur sängen och ixa mej lite och åka till Emelie och titta på idol med henne och dom andra tjejerna (och min "I")

Hejjade mest på Olle som vanligt och hoppades på att Sassa skulle åka ut.
(Egentligen sjunger hon bra men jag gillar inte henne ändå)
Jag blev iaf glad när hon åkte jag Emelie blev inte lika glad :p

Det blev ingen lång kväll innan vi tog med oss Louise och Emelie hem!

Idag vakande jag och bejbi tidigt och åkte och köpte frukost på Maxi.
Sen väckte vi tjejerna och jag käkade rukost med dom medans bejbi och till Andreas.
Nu ligger jag i sängen och ska snart fixa mej och vid ett ska jag och bejbi (och Dixie) åka ut till pappa och käka lite med dom och med lillasyster och hennes pojkvän.

Ikväll är det meningen att jag ska gå ut med Marie och Louise.
Vi kanske kan å tag i gästlegg till kåren annars får jag förstöra för dom andra och tvinga dom att gå någon annanstanns.
Jag orkar iaf inte vara hemma och vara sjuk längre.

KissKiss <3


Kommentarer
Postat av: Marie

Ey tog du med dig Louise och Emelie hem i fredags? :P Tror du råkade få med dig fel tjej hem då ;) <3

2010-10-10 @ 21:12:42
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0