Helg

Veckan som gått har faktiskt varit en bra vecka.
Jag har faktiskt jobbat nästan hela veckan och oxå haft min marie hemma hos mej nägra dar <3

Men det bästa med varje vecka är jue såklart helgen!

I fredags var jag och bejbi hos Andreas och åt våfflor.
Sen kom Anders, Carro, Jonas, Daniel, John och Emelie och vi spelade lite wii innan vi åkte och bowlade.
Jag var sämst som vanligt men det var ganska roligt iaf.
Sen åkte vi tillbaka till andreas lite och förfestade innan vi drog ner på olearys.
Där ägde jag och Emelie dansgolvet tills hon inte fick komma in igen :p
Bejbi hade också åkt hem tidigare och jag blev efter en rosa pantern av Andreas också lite över förfriskad.
Men jag och *Andreas hann iaf dansa fågeldansen innan han satte mej på en taxi hem!
Han är bästast!!

Bejbi och jag vaknade ganska tidigt i lördags och hann mysa och titta på så ska det låta på svtplay innan Joss och Carro kom hem till mej.
Caroline städade hela lägenheten medans jag och Josse sminkade oss.
Sen drog vi tilll modehuset och kollade en stund, handlade lite på maxi och sen åkte vi hem och sminkade oss ännu mer.
Sen hämtade vi Kim och Linn och yohana kom och vi drack massa vin!
Sen åkte vi ner till stan. Träffade både Virro och Emelie!
Så det  var iaf nästan alla mina älsklingar på samma ställe.

Sen åkte vi hem, var bestämt att vi skulle ha tjejsnacl hela natten och det hade vi oxå.
Iaf jag och Joss :p
Jag försökte trösta och ändå få fram mina åsikter om det hela!
Vi kan jue hoppas att det funkade!!

Söndagen hade vi bakismys med taccos och fucking åmål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0