2010-03-12

Jag var ute med Marie och Emelie i onsdags.
Vi hade världens mysigaste förfest då vi satt och pratade en massa och drack vin.
Sen åkte vi ner på stan och Marie sjöng kareoke.
Jag och Emelie var på KM en stund och träffade John och hans klasskompisar.
Sen drog vi tillbaka till olearys och var där till det stängde.
Jag var fulll och gick tydligen ifrån stackars Marie utan att säga hejdå :(

Jag ringde iaf bejbi och tvingade honom att gå upp och möta mej.
Jag ramlade säkert fyra gånger på vägen hem och har skrapat upp mina knän och ena armbågen.
Fattar verkligen inte hur jag lyckades bli så full, tur att det inte händer så ofta iaf!
På något lustigt sett lyckades bejbi hitta mej och leda mej hem :p
Min "I" är bäst!

Igår var en väldigt lugn dag och idag hoppas jag också på en mysig hemmakväll utan vin :p
Imorgon däremot ska jag dricka vin med Kim, dick onte lika mkt som jag drack i onsdags :p

Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Kimpan

"dick onte" alltså? Hur full innebär det att du ska bli? :O :D :'(

2010-03-12 @ 15:39:54
URL: http://www.kenpaisimmu.wordpress.com
Postat av: Marie

Jättemysigt var det verkligen! <3

2010-03-12 @ 15:41:17
URL: http://sushiberoende.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0