2010-01-26

Lördagens tjejkväll var över all förväntan.
Lördagskvällen var underbar hela kvällen tills jag skulle säga hejdå till min Joss.
Kändes som hela mitt liv brakade samman och jag tror inte jag har gråtit så mkt på år och dag!
Det var tur att bejbi hade kommit ner på stan och kunde ta med mej hem!

Söndagen var jag riktigt dålig.
Hade feber och mådde illa och det hade inte med bakfylla att göra som bejbi trodde.
Joss kom förbi oss en runda och jag fick säga hejdå en gång till.
Lyckades hålla mej lite bättre och lipade inte lika mkt som kvällen innan.

Bejbi skulle spela fotbollsmatch på söndagen så jag hälsade på Kim en stund och han bli lite uppdaterad om saker som hänt! Lillasystern kom dit också och bejbi hämtade oss efter matchen.
Vi försökte titta på en film på kvällen men den var värdelös och eftersom jag var sjuk så gick jag och la mej istället.

Igår låg jag i sängen nästan hela dagen.
Det är värdelöst att vara sjuk!
Jag var så ledsen och besviken på "I" igår,
Jag hade faktiskt funderingar på att be pappa komma och hämta mej och Dixie och alla mina grejer.
Men Jag tycker jue så fruktansvärt mkt om honom så det går inte att bara dra!
Men jag tror ändå att det är en del vi måste prata om och lösa idag om vi ska få det att funka i längden!

Men vi har jue stått ut med varandra ett år och det ska förhoppningsvis bli 100 till :p


<3


Jag innan vi ska dra ner på stan


Marie ocj Linn


Syster, Carro, Virro å Joss


Födelsedagsbarnet dansar tunak tunak dansen


Vi mötte upp prinsessan på stan oxå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0