2010-01-23

Igår var en trevlig kväll.
Istället för bejbis syster kom Virro och Peter hit och åt tacos och spelade spel.
Det var väldigt trevligt måste jag faktiskt säga!

Idag är ingen lika bra dag!
Tyvärr känns inte allt som det en gång gjorde.
Men håller vi bara hårt i varandra måste det jue bli bra igen?

Ikväll blir det tjejfest för Emelie!
Jag ska försöka vara glad även om det är sista kvällen innan Josse flyttar.
Antagligen kommer jag sitta fast i henne bara för att jag inte vill missa en sekund av tiden som är kvar!

Nu ska jagh duscha och vara social med syster <3<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Här sitter man på jobbet som alla andra tråkiga dagar och bara längtar hem. Vill ringa och bara skrika det till er men ingen svarar juue =(((( Linn kan jag fatta eftersom jag glömde bort hennes dag, riktigt dumt gjort av mig, hoppas att lite blommor och många ursäkter kan hjälpa. Men jag LÄNGTAR EFTER ER!

2010-01-23 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0