2010-01-18

Igår gjorde vi inte mkt alls..
Tittade på tv och bejbi sov mesta delen av dan.
På kvällen bjöd vi Andreas och Yohana på hamburgare eftersom vi fått klagomål att vi inte bjudit på mat på länge.
Vi spelade lite buzz men det var inget kul för jag var värdelös :p

Idag är det mening att jag ska plugga massor.
Jag ska snaaaaart börja.
Sen tänktre jag och Dixie möta bejbi vid jobbet och
sen ska vi hämta våra nya köksgrejer (spishäll, ugn, micro)
Dessutom våran diskmaskin!
Jag tror den kommer bli min bästa vän i hela världen :p
Annars är oklart vad som händer..

Hade tänkt umgås med syster i veckan men hon ringde så jag bokade tågresa till Göterborg till henne.
Den kärleken :p

På onsdag ska jag till Linn och fira hennes födelsedag.
Ska bli så mysigt att träffa gamla gänget som det alltid var förr!
Jag saknar oss liksom!!!



Kommentarer
Postat av: Bjanca

Har testat buzz en gång.. det var ju jätteskojigt :D

2010-01-20 @ 20:30:30
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0