2010-01-15 (frukost på sängen)

Jag och Virro hittade iaf lite presenter igår och Virro hittade kläder till kvällen.
Sen åkte vi hem och jag slog in mina presenter.
Vid fyra kom bejbi och vi städade och hade presentöppning.
Klockan sex kom bejbis föräldrar och syster och sen blev det lite fika och tårta och sånna grejer.
När dom åkt åkte bejbi och jobbade en stund och sen hämtade vi syster på stationen.
Sen såg vi en en film och jag somande så klart (jag hade redan sett filmen)

Idag väckte Lillasyster mej med frukost på sängen (underbart)
Nu har hon fight med kissen pä toaletten.
Kissen vill sniffa på hennes kläder och det får hon inte eftersom Esse ska åka till sin pojkvän som inte tål kissar.

Har ingen aning om vad som händer ikväll..
Hoppas såklart på fest av något slag :D

pusspuss


Kommentarer
Postat av: Kimpan

Vi ska tydligen ha snel fest! Kom kom! :)

2010-01-15 @ 10:52:07
URL: http://www.kenpaisimmu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0