wii å så

Igår va vi och spelade wii hos Andreas.
New super Mario är mitt nya favoritspel i hela världen <3
Annars satt jag mest och önskade att "I" skulle vinna alla spel han spelade.
Han är världens sämta förlorare och en hel kväll kan vara förstörd om han förlorar!

Annars var fikan med kusin+morbror+mormor trevlig.
Jag fick en skjorta och lite annat av gullmormor <3
Är sjuk avundsjuk på kusinen också som åker till Thailand imorgon!
Fusk, fusk, fusk, fusk :p

Iaf så saknar jag Jessica Fransén och Josefine Petersson typ dödsmkt!


Detta är jag och min syster på semester
(skapad av Jessica Fransén)


Kommentarer
Postat av: "I"

Snygga tofflor!

2010-02-03 @ 08:22:04
Postat av: Lillasyster

Det är flippflopp eller vad dom nu heter Mr "I". Den där semestern tycker jag vi borde ta någon gång :) bara du och jag syster! Älskar dig, syns på fredag!

2010-02-03 @ 14:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0