Önskelista

Eftersom jag fyller år på måndag kommer här min önskelista!

1. Hundvalp, kattunge eller annat gulligt djur
2. Nya stora bröst
3. Platt mage
4. Personlig tränare (som kan hjälpa mej att fixa platt mage)
5. Nya fina klänningar (som jag kan ha när jag fått platt mage och nya tuttar)
6. Massa nytt smink
7. Massa nya smycken
8. Pengar (helst några miljoner)
9. En häst (gärna en som kan flyga)
10. En Iphone (så jag kan va lika cool som Emelie, Andreas å ("I")
11. En städerska (som inte vill ligga med min pojkvän)
12. En ny dator som är superbra
13. En resa till valfritt varmt land
14. Att min personliga stylist flyttar hem igen
15. En hellokitty tårta (precis lika fin och god som den jag fick förra året)
16. Ett körkort
17. En sångröst
18. Att våran lägenhet ska bli fint inredd
19. Någon som kan göra mina prov åt mej
20. Kärlek
21. Gratis oboy restan av livet


Saker som endast bejbi kan fixa
1. Bebis
2. En förlovningsring







Kommentarer
Postat av: Maalin

ang punkt 11.

Jag kan städa och jag vill inte ligga med "I" och viseversa.

så om någon av er som ska fixa present till sandra tänker på punkt 11 så finns jag här! självklart vill jag ha lite betalt.tjao/Malin"

2010-02-24 @ 13:50:47
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Andreas

Jag kan tänka mig att städa.. Fast jag vill ligga med Ingemar också.

2010-02-24 @ 18:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0