2010-02-08


Fredags var jag å bejbi och spelade tvspel hos Andreas

Lördags var jag först och pluggade med mormor. Bejbi kom dit å vi käkade middag där
Sen var vi hos pappa å käkade igen och sen tittade vi på meldofestivalen.
Min älsklingsOla gick vidare å jag var nöjd.
Sen var vi på olearys med andreas.
Vi hängde med Emelie, John, Virro, Peter, Robin och Daniel.
Träffade även gullIda pch jag dansade lite med henne!
Sen tog vi taxi hem och pussades lite innan det var dags att sova

I söndags var jag bakfull hela dan.
Var på bauhaus och sen blev det tacos och tvspel hos Anderas

Idag har jag varit duktig och städat och nu sitter jag å Yo och pluggar..
Vi är typ bäst :D

KissKiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0