2010-02-03

Igår var jag en duktig fru och lagade stuvade makaroner och falukorv till bejbi kom hem.
Sen åkte jag och pluggade lite hos Yo medans bejbi spelade innebandy.
Pratade med Joss i telefon och det lät som hon hade det bra iaf!
Saknar henne väääldigt mkt dock!
När bejbi spelat klart hämtade han mej och sen åkte vi hem och spelade peggles några timmar <3

Idag är planen att snart ta sej till Yohana!
Där ska jag plugga en massa och sen ska vi faktiskt gå ut ikväll,
våran Limpan ska följa med också så det ska bli mysigt!
Eftersom jag hade en vit vecka förra veckan så har jag jue lov att supa massa denna :p
Näe jag har faktiskt tänkt ta det lugnt idag så jag orkar ha städdag imorgon!
Får väl se hur det går med de :p

KissKiss


I love u babý <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta det lugnt! Tänk på att vi ska fixa restplugg på fredag!!!! Mormodern

2010-02-03 @ 13:48:09
Postat av: joss

Vad fina ni är mina <3:n

2010-02-04 @ 15:43:11
URL: http://throughpinkeyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0