2010-02-01

Har klarat av min första vita helg på cirka två år denna helgen!
Näe men ärligt har jag ingen aning om när jag var nykter en hel helg senast!
Men nu är jag väldigt stolt över mej själv och min bedrift :p

Så i helgen har jag inte gjort ett skit.
Jag kommer knappt ihåg va vi gjorde i fredags mer än att vi åt tacos :p
Men det är klart vi hade mysigt :p
I lördags sov vi länge och sen var vi på jysk och köpte gardinstänger och sen hängde vi upp gardiner å sånt.
Iaf i ett rum :p
Sen lagade jag fläskpannkaka medans bejbi hämtade Yohana.
Sen åt vi, spelade kort och sånt..

I söndags gjorde vi inte heller så mkt.
Bejbi var och köpte nån grej till sin dator och sen satt han och nördade sej med den hela dan medans jag och Yo kollade på tv.
Vid sjutiden körde vi hem Yohana och sen köpte vi godis.
Sen spelade vi peggles i några timmar tills vi tröttnade och satte på en film!

Nu har jag min Yohana här
Hon blir raggad på av en 17-åring på facebook :p
Mkt spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0