Grillning, kusinträff och bio

Lördagen var väldigt bra!
Grillningen var nice.
Vinet var nicare
Att  så många av mina älsklingar var på samma ställe var nicigast :p

Dessvärre råkade jag dricka för mkt och jag kan nog ha varit fullast av alla??


Igår var jag och faktiskt bejbi på kusinträff hos mormor.
Alla kusinerna var där förutom Andre.
Iaf var det väldigt mysigt att träffa alla!
När jag och bekbi kom hem hade vi myskväll.
Dock råkade jag somna redan vid elva :p


Idag ska vi gå på bio med lillebror!
Vi ska se draktränaren :p
Men först, frukost på stan med Andreas.

PussPusss

Kommentarer
Postat av: Ronja

& jag tycker att du är finast! <3

2010-04-05 @ 13:49:47
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0