...

MÅNDAG var det kalas hos Maalin.
Det var mysigt och vi fick väldigt god tårta.
På eftermiddagen var jag och bejbi (och Dixie) på promenad på svinö :)

Jag och Malin när vi var små :)

TISDAG. Var på stan och lunchade med mormor. Tittade lite i affärer och på kvällen var jag hos Yo och pluggade.

ONSDAG. Jobbade 9 - 15.30. Mina byxor sprack i rumpan på arbetstid så jag fick ägna min rast åt att springa hem och byta byxor :p så går det när man har blivit tjock.
På kvällen var jag och Yo hos en av Jonnas kompisar och drack vin.
Vi skulle egentligen på Harrys, men min Yo blev för full så jag bäddade ner henne och tog Skorpan med mej hem :p

TORSDAG. Var bakis nästan hela dan. Emil var här och kopplade in våra nya grejer till köket iaf. Jag var lite ledsen som tvingat bejbi att köpa godis till alla påskkärringar som skulle komma.
Men det kom inte en enda.
På kvällen var vi hos Andreas och tittade på film
Vi var inne på maxi en runda och det larmade om mej för jag hade mina nya skor på mig.
Det var lite pinsamt faktiskt.
På kvällen var vi hos Andreas och tittade på film


FREDAG. Bejbi och jag var på picnic på öland. Det var världens mysigaste förmiddag. Vi plockade stenar till "I"s akvarium och Dixie fick springa lös på stranden.


LÖRDAG (idag) Planen är att bejbi ska färga mitt hår, sen ska vi på systemet och sen ska jag promenera med Kim :)
Ikväll hoppas jag att det blir vin och grillning hos Emelie 

SÖNDAG, Ska jag på kusinträff hos mormor.

 

Kommentarer
Postat av: malin

AHHHH! vet du vad det läskiga är ? igår satt jag i timar och tittade i mina fotoalbum. jag blängde på just den bilden!!! coolt som fan!

2010-04-03 @ 14:15:21
URL: http://maalinmedm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0