Kaffe

Kom nyss hem ifrån skolan.
Råkade komma tio minuter försent idag, bara för att det är mkt mysigare att ligga i sängen med bejbi än att gå upp och göra sej iordning.

Snart ska jag träffa Mei och lämna tillbaka hennes vantar som har legat i min väska i typ ett år.
Idag blir det städning och sen blir det nog en mysig hemmakväll med bejbi!
Imorgon blir det nog fest iaf :D

Igår var vi jue på spökvandringen i svartbäcksmåla. Det var mysigt men dock väldigt kallt.
Bejbi vann iaf kaffe så nu Kim får du snart komma på besök ;)

PUSS


Mange, Bejbi å Andreas

Sötaste Wilman

Sandra och Emma




Kommentarer
Postat av: maalin

skulle inte emma ha en till ? tyckte du sa de för ett tag sen... kram

2009-10-16 @ 14:14:13
URL: http://maalinmedm.blogspot.com
Postat av: Kimpan

Jag blev störtglad när jag läste inläggstiteln, trodde du äntligen lärt dig dricka kaffe! Men nej tusan så fel jag hade... :'( Men att ni vann kaffe som jag kan dricka är ju itne helt fel det heller. :P

2009-10-16 @ 16:49:55
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/
Postat av: "I"

Der var väldigt mysigt!

Älskar dig!

2009-10-17 @ 09:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0