Jag tror han har tröttnat?

Ibland tror jag att han jag tycker om har tröttnat på mej.
Och eftersom jag är en ganska irriterande och komplicerad flickvän skulle jue inte de vara omöjligt alls.
Inte ens jag själv skulle nog stå ut med mej.
Ajja nu ska jag snart åka bort några dagar och det ska han oxå så förhoppningsvis kommer han hinna sakna mej och glömma bort att jag är den jag är liksom..

Idag ska jag skriva prov Företagsekonomi A. Jag satt och pluggade med Kim och Virro hela kvällen igår.
Dock blandar jag ihop allt och jag har ingen som helst aning om procenträkningen..
Men jag och Kim ska snart träffas (skulle ha gjort det vid nio men jag har missat tre nussar nu) och plugga.
Efter provet blir det förhoppningsvis lunch på stan innan  jag ska möta Lillasyster och sola.

Ikväll ska jag iaf dricka vin med Kim (och kanske Emelie??)
Det ska bli sååå mysigt <3

pussisar och Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0