Om du vill ha mej i säng, testa detta

- Dina föräldrar måste vara terrorister, eftersom dom har gjort en sexbomb
- Du är så söt att mina ögon har fått diabetes!
- Hej, vill du spela fotboll?
- Jag säger inte detta för att imponera på dig eller något, men det är faktiskt jag som är Ninja Turtles
- Snygga kläder.. dom skulle passa på mitt golv
- Här är jag! Vad är dina två andra önskningar?
- Är du söt, eller har jag socker i ögat?
- Ful är du, men mig skrämmer du inte!
- Snygga ben, när öppnar dom?
- Jag har en epatraktor, ska vi hångla?
- Ska vi leka brandbil, du tutar, jag sprutar?


Detta är är sånna raggningsrepliker jag defenitivt skulle falla för om jag inte redan hade bejbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0