kljkklj

Jag är lite seg idag med skulle man kunna säga.
Bejbi har fått tvätta helt själv stackarn.

Igår kollade vi på eurovision hos Andreas.
Vi åt sallad och lite senare åt vi våfflor.
Ringde till Joss och beklagade mej om grejer, det är så skönt med henne att hon alltid förstår :)
Hon är den bästa <3
Jag råkade dricka lite för mkt.
Men hem kom vi, och vi hade plockat världens finaste blombukett påvägen hem :p

Nu ska vi vila oss en stund och sen fixa oss och åka till pappa.
Får se om jag vågar mej på innebandyn idag eller om jag ska leka med alla söta barn..


see you later :D

pusss

Kommentarer
Postat av: ronja

tack sandra (; jag blev helt kär, så jag var tvungen att ha dem, även om jag får plågas lite (a)

2009-05-17 @ 12:24:28
URL: http://ronjaasvensson.blogg.se/
Postat av: Andreas

Ingen mer "Licor 43" för dig Sandra, du blir så vinglig i benen då :)

2009-05-17 @ 13:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0