helgen

Uppdatering efter helgen:

Lördag:
Bejbi och jag solade, inte för att det hjälpte så mkt men iaf. Sen var vi på systemet och på Coop och handlade och efter vi fixat oss begav vi oss till bejbis kompis på fest.
Det var trevligt och va pratade till och med men sånna tjejer jag inte känner.
Jag är impad av mej själv typ.
Efter festen drog vi till Corner och käksde gyros och sen åkte vi faktiskt hem.
Men det var mysigt att komma hem och gosa lite faktiskt.

Söndag:
Bejbi och jag tvättade (mest bejbi om jag ska va ärlig)
Sen åkte vi över till öland och träffade mormor, lillasyster, morbror och Jens eftersom Jens fyllde år.
Vi tog en fika med dom och sen drog vi hem till pappa.
Där spelade vi lite innebandy med lillebror, hoppade på studsmattan, grillade och sen var det dags för den ruktiga innebandyn.
Jag var feg och vågade inte vara med så jag fick vara lektant och leka med alla barnen.
Det passade mej väldigt bra att leka häst, hoppa studsmatta igen och leka i sandlådan. Jag fick till och med en ny bästis :p
Näe bejbi spelat klart åkte vi hem och duschade (eftersom en unge hade kissat på mej när jag var häst och bejbi var lite varm efter innebandyn) och sen goade vi ner oss i sängen och tittade på film.
Det var så mysigt att jag somnade ganska fort :p

Ska oxå tillägga att bejbi vann sin fotbollsmatch i fredags å gjorde ett mål.
Så bra är han :p

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0