Tvätta

Jag och Bejbi tvättar.
Jag tror aldrig ja tyckte det var kul å tvätta innan.
Men idag är de :p

Städningen går där emot inte så mkt framåt.
Jag har hunnit städa ena skrivbordet och dammat av elementet och fönsterbrädet.
Det är fullt med hundhår överallt.
Tänkte tvinga "I" att flytta på tv:n å grejer sen så man kommer åt allt damm där bakom oxå.

Lite sur är ja ändå på "I".
Han sa precis att det är  lite viktigare vad han trycker än va jag tycker.
Ja tycker liksom det är tvärtom..
Kan inte tänka mej att det skulle kunna va någon annans åsikt som är viktigare än min?
Det verkar konstigt, ja har alltid trott att det är vad jag tycker som räknas?
Ja ska fortsätta tro det iaf..

PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0