Lista igen

Mitt sämsta inköp är: Parfymen jag köpte till mamma i julklapp som hon gav bort till Esse

Om jag bara fick äta en sak resten av mitt liv TACOS

Om jag fick vara en annan person för en dag Paris Hilton (säga vad man vill om henne men hon verkar ha ett roligt liv iaf för en dag)

Jag skäms för att jag gillar: vet inte, porrfilm kanske :p haha

Jag är rädd för att bli lämnad ensam

Om jag fick leva om en dag i mitt liv Den dagen jag gifte mej (ja kommer knappt ihåg de) :p

Jag gråter till filmen skönheten och odjuret

Jag har tvångstankar om att jag måste göra det folk säger att jag inte kan

Mitt favoritplagg är mina hellokitty (dom svarta)

Den bästa tv-serien någonsin
Hm.. Massor !

Inte ens för alla pengar i hela världen skulle jag lämna mina vänner

När ingen ser så brukar jag göra hemliga saker

Om jag var en superhjälte så skulle min superkraft vara att kunna veta vad folk tänker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0