Igår och idag

Igår var vi hemma hos Daniel och Yohana å drack lite vin och spelade Wii.
Vi bowlade och sen fick bejbi den brilljanta idén att vi skulle spela golf.
Jag var så värdelös att det var hemskt, som tur är kom Joakim och Josse dit så Joakim fick ta över och spela med Astrid.
Linn kom också dit en runda, det var trevligt att träffa mina älsklingar <3

Idag har jag 20 dagar försent haft födelsedagskalas. Vi åt klyftpotatis och viltsvinkött. Efter maten åt jag ungefär en liter sås, den var så god <3<3 Tack NästanPappa Roger för maten å allt!

Ikväll vet jag inte alls vad vi ska göra. Josse ringde och lät ynklig för att hon var på en tråkig fest så hon kanske skulle titta förbi sen iaf. Linn skulle vara hemma för hon var fattig och Yohana var på fest hos en jobbarkompis.
Ajja kanske bara blir att ligga i sängen och kramas :p
Det kan jue vara trevligt de oxå!

Puss och Love/
                            Sandra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0