sjukt jobbigt att vara sjuk

Igår var jag jue som sagt och hälsade på Caroline.
Jag spelade guitarhero medans hon titttade på möbler.
Sen kom brossan, Amper, John, Peter pch Anders hem och dom bestämde sej för att handla mat så vi kunde äta.
Dom superduktiga killarna lagade maten med hjälp av Caroline medans jag mest låg i soffan och tyckte synd om mej själv.
Efter ett tag kom min bejbi dit oxå <3

Maten blev massa god!
Tack Anders igen!

Sen åkte jag och bejbi hem och fortsatte med städningen.
Vi kom faktiskt en bit igår, hann både bära upp och bära ner saker ifrån viden och slänga massa skit.
Vid halv tolv bestämde vi oss iaf för att sova, det är så mysigt att somna och vakna bredvid den man tycker om mest i hela världen!

Jag är fortfarande massa sjuk.
Men jag ska ändå jobba mellan 13.45 - 21.30 idag
Jag som sag har jag inte råd att vara hemma mer så det är bara att bita ihop!
Hoppas på att min bejbi hämtar mej efter jobbet iaf!

Nähe nu ska jag försöka sova en timme till innan det är dags att fixa sej..

pusspusss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha.. tar det sån tid att städa?

2009-07-09 @ 18:15:17
URL: http://bjanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0