minigolf och vin

När jag äntligen tjatat färdigt och bejbi lyssnade på vad jag sa så tog vi bilen till färjestaden.
Vi gick på köpstan och bejbi shoppade två par skor.
Sen bjöd jag honom på middag på bojen.
Jag åt varmrökt lax och han åt pepparstek och sen spelade vi minigolf.
Jag var lika värdelös som vanligt (Förra året vann till och med min lillebror på fem år över mej)
Men jag kom före bejbi på en bana så jag var nöjd ändå :p

Sen var det dags att åka hem, packa mina jobbkläder som mamma tvättat och sen åkte vi och kollade på bilar innan bejbi körde mej till jobbet.
Efter en riktig pissdag kväll på jobbet så kom bejbi och hämtade mej eftersom jag missade bussen hem.
Nu sitter jag hemma och dricker lite vin medans Kim, Anders och bejbi dricker folköl.
Jag tror dom ska ut sen. Vet inte om jag ska med eller om jag ska vara hemma och sova.
Jobbar iofs inte förren halv fyra imorgon men jag kanske borde vara hemma iaf.
Ajja vi får väl se hur full jag blir på mitt vin :p

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Har du en halv, en hel eller en hel låda med vin?? ;D

2009-08-01 @ 18:44:27
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0