Prov å sånt

Efter att i onsdags fått berättat för mej att det var vecka 49 denna veckan så har jag haft lite panik.
Jag haft 300 sidor ur min historia bik att lära mej på två dagar.
Jag har pluggat nästan tio timmar om dagen och ändå kändes det som om provet skulle gå åt helvete.
Men när jag var och skrev provet idag kändes det faktiskt som om jag klarade det.
Jag är faktiskt nästan helt säker på detta!!

Annars så tog jag svinvaccinet igår.
Jag var sjukt nervös men själva sprutan gjorde inte så farligt ont.
Nu känns det dock nästan som om jag är förlamad i armen.
Sjukt ont har jag och det var nästan så att jag inte ens kunde kleta på deodorant imorse..

Bejbi bjöd mej på mat på larmgatan 10 igår.
Det var mysigt och gott och han är bäst!!
Han tvingade mej dessutom att ta en prova på vecka på nordic.
Får väl se om jag tänker gå dit :p
Verkade dock vara ett väldigt fint gym!

Märkte igår att jag redan är helt pank.
Så jäla jobbigt och vår stockholmsresa nästa helg går nog åt helvete.
Men men mer tid att packa inför flytten iaf!!

Jag och Esse ska ha syskondag idag, med borderline kan jag tänka mej.
Ikväll ska vi bowla med gänget!
Och imorgon ska jag och Joss kolla upp finlandsresa i januari och sen ska vi fira Ida som blivit gammal :p

Näe nu ska jag anmäla mej till rättskunskapsprovet nästa vecka!
Känner mej helt plötsligt motiverad att plugga
Men bara några veckor kvar av terminen har jag ändå inte mkt annat att välja på :p

PUSSS


Jag och syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0