Allt som hände igår

Igår vaknade jag och bejbi vid åtta och sen vid nio jobbade bejbi ungefär några timmar medans jag spelade Mahjong på min dator.
Sen åkte vi till maxi och bejbi bjöd mej på frukost och fixade systemet (ibland är han för bra för att vara sann)
Efter att vi var mätta och belåtna åkte vi tillsammans med våran Andreas och lämnade bejbis bil ute hos hans föräldrar.
Anderas blev dissad av wii tanten och vi blev deprimerade..
Vi var uppe hos "brossan" och John och tittade på dom lite.
Dom såg ungefär ut som vanligt <3

Sen handlade vi grejer att grilla (Kött och korv stod på menyn) och åkte hem till mina svärföräldrar. Det heter nämligen så om man är gifta :)
Andreas var grillmästare men ändå lyckades "I" förstöra genom att bränna alla korvar så dom var kolsvarta (men bara på ena sidan)
Iaf åt vi och sen åkte vi hem för jag ville sminka mej innan vi skulle supa å de.

Vid ungefär lite över halv åtta åkte vi hem till Andreas för att dricka lite vin och sånt.
Linn kom förbi en runda och hann iaf blanda rosa drinkar innan hon åkte med svarta cooling bilen hem till nybro.
Jag, bejbi och Andreas gick ner till olearys.
Bejbi var osmidig som vanligt så vi hatade varandra lite mer än vanligt (för övrigt är denna hatning inte över på långa vägar ifrån min sida)
Jag berättade historien på en tjej på toaletten och hon sa att jag skulle låta han lida så länge som möjligt.
Iaf så handlade vårat bråk om piercingar, jag tror det får räcka som förklaring.
Jag tyckte iaf om bejbi så mkt så att han fick 10 sekunder av sista dansen med mej, dessutom fick han äran att köra en gyrosttallrik också <3
Näe men sen tog vi varandra i hand och gick hem.
Eftersom bejbi går så sakta på fyllan tog promenaden ungefär 2 timmar.

Nu är det iaf bowling och mat som gäller :)
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Kimpan

"Vi var uppe hos "brossan" och John och tittade på dom lite.

Dom såg ungefär ut som vanligt <3"



Haha jaha? Hur ska jag tolka det här då? Ungefär som vanligt? Hmmm.

2009-04-05 @ 14:54:38
URL: http://kenpaisimmu.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0